woensdag 8 juni 2011

Favoriete vakantiebestemming als inspiratiebron: Florida

Een paar dagen geleden was het zo'n lekker weer dat ik moest denken aan vakantie. Wat is het heerlijk om er af en toe uit te zijn.

Vele van ons hebben wel een favoriete vakantiebestemming. Voor mij is dat Florida, en dan richting Orlando. Ik vind het zo heerlijk daar dat ik er wel zou willen wonen. Op dit moment is dat helaas nog niet zo en ik ben er ook niet op vakantie dus had ik het idee om Florida maar eens hierheen te halen. Het werd mijn inspiratiebron voor het omtoveren van een woonkamer. Niet de interieurs in Florida maar de exterieurs hebben me geïnspireerd.

De originele woonkamer ziet er zo uit:






Het straatbeeld in Florida ziet er ongeveer zo uit:







Daarnaast staat Florida bij ons natuurlijk bekend om de palmbomen en de "oranges" dus die mogen niet ontbreken in het interieur. Dit is het resultaat: een rustige basis geïnspireerd door de daken, de huidige vloer van de originele woonkamer, het groene gras in de voortuinen, het wit van de huizen en oprijlanen en de oranje 'sinaasappel' accenten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten