donderdag 19 mei 2011

Verkoopcoach presentatiedienst Baarlo

De afgelopen weken ben ik onder andere bezig geweest met de verkoopcoach presentatiedienst van een woning in Baarlo. In de buurt van Venlo en Maastricht.

Het ging als volgt: allereerst ben ik er geweest voor een intakegesprek en heb ik stylingtips gegeven. Later ben ik terug geweest en heb ik in ongeveer 1,5 uur de puntjes op de i gezet en ben ik foto's gaan maken om de woning op zijn best te presenteren. 
Terug op kantoor heb ik de teksten voor de woningsites als Funda en Jaap geschreven, de plattegronden uitgewerkt en de brochures opgesteld. Inmiddels is dit alles afgerond en is de verkoop van de woning gestart Zie hier de gehele Funda advertentie.

Het ging om een schitterende vrijstaande woning met een gigantische dubbele achtertuin. Wat houdt een dubbele tuin nu in zou je denken. Aan de achterzijde van de woning (de zuidzijde) grenst de eerste achtertuin. 

Via een hekje kom je bij de Bosbeek uit en een bruggetje hier overheen leidt je naar de tweede achtertuin. Op de onderstaande foto zie je goed hoe ver het huis staat ten opzichte van het uiteinde van de tuin.


Het huis zelf is ook erg mooi en vooral ook praktisch qua indeling. Hier nog een paar foto's:

voorgevel
achtergevel
zithoek
woonkamer
slaapkamer


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten