maandag 21 maart 2011

Lente 2011: betaalbare interieur trend

Vandaag is officieel de lente van 2011 begonnen. Heerlijk! Het was al een paar dagen mooi weer maar persoonlijk vind ik het toch altijd weer lekker als het winterseizoen afgesloten wordt.

Ik zat net even in mijn pauze in het zonnetje buiten, de lucht bijna strak blauw, het gras al aardig groen en de vogels lieten weer goed van zich horen. Spontaan kreeg ik weer zin om weer eens een frisse wind door mijn huis te laten gaan en  aan de voorjaarsschoonmaak te beginnen. Maar vooral ook om mijn interieur weer eens te veranderen. Het liefst zou ik kwasten pakken en de wanden een nieuw kleurtje geven maar het kan natuurlijk ook minder drastisch.

Om even verder te mijmeren over het veranderen van mijn interieur heb ik weer even wat spullen bij elkaar gezocht die op dit moment in de winkels liggen. Dit keer ga ik uit van de kleur: Honeysuckle. Dit jaar verkozen door Pantone tot de modekleur voor de lente van 2011. Honeysuckle is een felle, rood-roze kleur.



















Kussenhoes roze €7,95 

Salontafel €29,95

Kunstplant €5,99 per stuk

Kussen wit €4,99

Poster €7,99

Middelgrote rieten kom €12,50 per stuk

Potten €1,49 per stuk

Appels: 2,49 per 4 Albert Heijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten